PROPERA EXPOSICIÓ

" torna Calsina ... 25 anys"

del 13 al 31 de maig de 2011

Sala Rusiñol
c/ Santiago Rusiñol, 52
08172 Sant Cugat del Vallès

Horari: matins de 9 a 2 i tardes de 5 a 9; diumenges i festius d'11 a 3

www.salarusiñol.net

Sala Rusiñol, amb motiu de la celebració dels seus vint-i-cinc anys de dedicació a l’art, juntament amb la col·laboració de la Fundació, presenta una exposició de l'artista Ramon Calsina. Es tracta d'una mostra antològica on es presenten una quarentena d'obres, entre olis, dibuixos i cartells.

Fa vint-i-cinc anys Calsina va ser convidat a participar en la inauguració d’aquesta sala, i és per això que en el seu aniversari ha volgut que hi hagués la presència d'aquest artista. Per als qui representem la Fundació, formar part d'aquesta cel.lebració és un honor i els ho agraïm profundament.

La inauguració serà el proper divendres 13 de maig, a dos quarts de vuit del vespre. La presentació anirà a càrrec del sr. Josep Maria Cadena, gran coneixedor de l'obra del pintor, i del sr. Ramon Calsina Garcés, president de la Fundació.

També us esperem en "La Nit de l'Art" de Sant Cugat, en la que la Sala Rusiñol participarà durant el vespre del dissabte 21 de maig, obrint les seves portes des de les vuit fins a les dotze. Durant aquest espai, el president de la Fundació farà diversos parlaments sobre l'artista i la seva obra.

Us hi esperem!