Primer aniversari de la Fundació Ramon Calsina

S'ha complert un any des que el dia 6 de març de 2009 es va poder fer realitat l'il·lusionant projecte de constitució de la Fundació Ramon Calsina.

Per tot això ens complau commemorar i compartir el seu primer aniversari amb tots els que estimen l'art. En particular, de manera molt emotiva,  amb totes aquelles persones i institucions que ens consta que aprecien l'aportació del treball tan personal i rigorós que dugué a terme Ramon Calsina, i que reconeixen l'honestedat i els valors mostrats en el seu ofici de pintor.

Com ja vam exposar en la presentació de la Fundació Ramon Calsina, sentim la responsabilitat de donar a conèixer aquest treball, que creiem que se suma al que ja han portat a terme molts homes, artistes de casa nostra i d'arreu del món, que ens han fet sentir l'autèntica Bellesa a través de l'Art.

Seguirem treballant per tal que cada vegada siguem més els que puguem gaudir de la seva obra, donant a conèixer el seu extens llegat artístic, i així poder commemorar amb tots vosaltres propers aniversaris.

© Fundació Ramon Calsina, Barcelona 2009.Tots els drets reservats.